MISE & VÝPRAVY

6. dubna 2016 v 13:09 | Izon |  ZÁKLADNÍ
Final Fantasy X logo by eldi13

1. VÝPRAVA DO PŘÍBĚHU

Jako první a jako hlavní prvek RP-hry je výprava do příběhu. Tyto výpravy probíhají skrze Bránu fantazie či menší portály, kdy je skupina vyjímek přesunuta do nějaké části knihy. Cílem výpravy je hledat střípky fantazie, které v příbězích jsou. Samozřejmě nesmíme zapomenout na neuvěřitelné setkání s hlavními hrdiny knihy a podobně. Teoreticky by se dalo říci, že znovu přepisujete příběh, ve kterém jste i vy. Výpravu vede vyjímka a na celý chod dohlíží vypravěči (= admini). Ne každá vyjímka se vrátí živá, protože samozřejmě může někde uvíznout, zemřít a podobně.

2. MISE ZA BYTOSTÍ A NÁSLEDNÉ VRÁCENÍ

Občas se stane, že díky střípkům fantazie do světa uniknou příšery a bytosti, které v reálném světě nemají co dělat. Tyto bytosti utečou a pak je na vyjímkách, aby je do knihy-příběhu znovu vrátily. Bylo by totiž špatné, kdyby v Červené karkulce nebyl vlk, že? Úplně to zkazí příběh. Tyto bytosti normální smrtelníci vidí a tak, kromě toho, že zmatená bytost začne řádit v jednom z měst se může stát, že bude svět vyjímek odhalen. Proto je tolik důležité vrátit bytosti do příběhu zpátky.

3. MISE ZA BYTOSTÍ A NÁSLEDNÁ LIKVIDACE

Jedná se o bytosti, které nikdy v příbehu nebyli a utíkají z jednoho příběhu do druhého. Tyto nestvůry se musí likvidovat (tentokrát zabíjet), protože by dělali v příbězích zmatek a změnili by chod knihy. Představte si například 50 odstínů šedi, kdy v hlavním aktu zaútočí na hlavního hrdinu chobotnice... trochu moc, nemyslíte (*Izon se směje jako blázen, protože je perverzák a na něco naráží*)? Jsou to nebezpečné mise, kdy vyjímky může doprovázet nějaká ze systémových postav (Ať už lovec nestvůr či někdo jiný, můžete si vybrat. Hlavně neberte hlavního šéfa uklízecího oddílu).

4. MISE ZA VYJÍMKOU

Pokud jste to ještě nevěděli, vyjímky jsou před převezením do základny nějakou dobu sledovány z řídící věže. Jejich lokalizace se též určuje pomocí speciálních zařízení v řídící věži. Tyto zařízení reagují na magickou sílu, která vychází z každé bytosti, která má co dočinění se světem vyjímek. Mise za vyjímkou zaujímá jednu systémovou postavu a jednu další vyjímku, která převeze onu nalezenou vyjímku do základny. Dostanou se k vyjímce pomocí portálů, poté jí vysvětlí co a jak a pak převezou zpátky do základny. Některé vyjímky jsou dosti tvrdohlavé a natvrdlé, proto doporučuji vyjímkám s chladnou hlavou.

Za tyto mise a výpravy jsou odměnou body do zkušeností, někdy schopnosti, peníze nebo zbraně (sekai i ne sekai). Často si misemi 3 + 4 jenom budujete vztah se systémovou postavou.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Aktuální články

Reklama