REÁLIE

6. dubna 2016 v 14:42 | Kyohi/Izon |  ZÁKLADNÍ
Nikdo to neví, ale existují lidí, kteří se narodili jiní. Nejsou to obyčejné bytosti. Tyto 'výjimky' mají zvláštní schopnosti. Jejich představivost se nachází na úplně jiné úrovni. Přemýšleli jste někdy o tom, že chcete žít ve své oblíbené knize? Tato skupinka lidí to dokáže, ovšem vše potřebuje čas a trénink.

Naneštěstí jsou tyto výjímky povětšinou nespokojeny s reálným světem, a tak vyhledávají místa, kde by mohly svou fantazii rozvinout - pokud o své schopnosti vědí, samozřejmě. Proto jsme se rozhodli, že jim takové místo poskytneme.
HRA
Hra probíhá v současnosti. 'Vyjímky' jsou zaměřeny pomocí speciálních zařízení, poté chvíli pozorovány a teprve poté se rozhoduje, zda mají potenciál. Za vyjímku (postavu) se ale začíná hrát až po příjezdu na základnu. V tu chvíli už je seznámena se všemi informacemi a pravidly. Porušování pravidel se podle váhy trestá. Vyjímkám je na základně poskytnuto ubytování, strava, pro mladší (×min. věková hranice vyjímky chodící do školy je 13× až 18 let) škola. Jednou měsíčně jsou jim samozřejmě posílány peníze, mají ale možnost si přivydělat různými úkoly a též se jim vyplácí i odměna za splněné 'mise', o kterých tahle hra vlastně je. Mise je výprava do knihy, většinou složena z max. 6 osob, někdy i více. Hráč zde musí projít určitou částí knihy, kde je schován střípek fantazie (o tom se dozvíte v samostatném článku), ten má za úkol vzít a portálem, jenž vytvoří vyjímky samotné, donést zpět na základnu, kde se střípky shromažďují. Po celou 'misi' budou hráči provázeni vypravěčem, jenž řídí celý děj a určuje výsledky chování a pohybu postav. Ne každá vyjímka se ale vrátí z mise živá. Pokud zemře v knize, je mrtvá i ve skutečnosti (po domluvě a uvážení je možné oživení postavy). Cílem celé hry je posbírat všechny střípky fantazie, jenž jsou ukryté někde v knihách. Zde byl popsán první způsob mise. Existuje ještě jiný druh mise, jenž by měl být většinou kratší. Ten spočívá v nalezení tvorů a věcí v našem světě, jenž pomocí střípků fantazie unikly z knih ven, a jejich následné vrácení zpět do knih. Novým hráčům, jenž jdou na misi poprvé, bude při jejich první misi z obou druhů lépe vysvětleny pravidla a budou zodpovězeny případné dotazy.

O VÝJIMKÁCH
Kdysi existovala jedna dívka, která měla velkou představivost. Jednalo se o původní a vůbec první výjimku, která existovala. Když tato výjimka objevila své schopnosti, bála se, že tím ublíží ostatním (přece jenom už tyto menší výjimky vyvolávají z knih náhodně příšery a bytosti, představte si původní a tisíckrát silnější vyjímku) a proto spáchala sebevraždu. Pomohl tomu i fakt, že má psychické poruchy. Její jméno upadlo do temnoty a nikdy nebude zjištěno. Každopádně její magie nezmizela. Místo toho se jako zrcadlo roztříštilo na mnoho - mnoho opravdu hodně - malých kousíčků. Každý kousíček letěl někam jinam a od té doby se náhodně rodí výjimky s touto magickou silou. Tyto děti by byly obyčejné, kdyby se do nich nedostal střípek fantazie (zmíněno nahoře v bodu).
Výjimky jsou povětšinou nespokojené s reálným lidským světem (není pravidlo), protože smrtelníci nerozumí jejich vnímání. Výjimky mají mnohem rozvinutější fantazii a vidí věci, které ostatní lidé nevidí. Proto jsou často souzeni jako 'divní' nebo s psychickými poruchymi mozku či mentálně postiženi. Takový neférový osud někdy vede k povahové nestabilitě.
Někdy se výjimka nenarodí s touto schopností, ale je "posedlá" střípkem fantazie až v průběhu života. Taková to šance je malá, téměř nulová a děje se to spíše ve velice mladém věku (do sedmi let, kdy děti věří ve fantazii, kouzla a zázraky).

ÚTOČIŠTĚ VYJÍMEK
Útočiště výjimek, přesněji základna se nachází... no, tato informace bohužel není věřejně dostupná světu. Nikdo přesně neví, kde je přesná lokalizace základny na planetě Zemi. Základna zabírá však velkou plochu a oblast, proto lze předpokládat, že někde na odlehlém místě, kde nešlápla lidská noha (okay, tak to možná přeháním, ale ani já nevím, kde se nachází). Jediné vodítko je fakt, že se tam platí dolary a mluví anglicky. Možná Amerika?
Centrem základny je škola a školní prostor. Základnu chrání magická ochranná bariéra, která chrání před bytostmi, které se živí magickou silou (takže žerou výjimky). Hlavní je řídící věž, odkud jsou další mimo-bariérové vyjímky pozorovány pomocí přístrojů, vyhledávající magickou energii. Nesmíme zmínit strážní věže, kde pobývají stráže a dozorci. Věže jsou také hranicí bariéry, jakmile překročíte bariéru, jste venku a nechránení.
Přesun z místa na místo umožňují portály a brány, které jsou rozmístěné na různých místech základny (nepoveným vstup zakázán), proto je těžké lokalizovat základnu.

SCHOPNOSTI & FANTAZIE
Schopnosti výjimek jsou rozmanité, ale vždy se jedná o něco, co má co dočinění s fantazií. Základní a možná také nejlehčí schopností je otevírání a zavírání portálů, posléze vyvolávání potvor z knih a až potom jejich vrácení (vrácení je těžší než povolaní ven). Vytrénovanější a drsnější vyjímky manipulují s předměty pomocí telekineze a podobně. Lékařsky vyvinuté výjimky umí mistrovsky léčit, jiné bojově založené výjimky jsou mistry v ovládání určitého druhu zbraní. Svět fantazie je rozmanitý. Mezi VIP schopnosti, tedy extrémně vytrénované a talentované výjimky je tu potom ovládání počasí na malou vzdálenost, měnění gravitace na malou plochu, manipulace s elementy nebo ovládání nestvůr. Někdy se stává, že vyjímka není talentovaná v ničem, ale taková šance je malá. Spíše schopnost objeví až po nějaké době. (V non-RPG logice to znamená, že pokud poprvé přijdete do základny, schopnost ještě nemáte objevenou, případně ano, ale nevytrénovanou a neumíte s ní moc dobře zacházet).

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 WaclawQ WaclawQ | E-mail | 17. ledna 2017 v 14:48 | Reagovat

Chtěli byste zvýšit návštěvnost na rpg-ourstory.blog.cz několikrát? Hledat v google: Masitsu's tricks

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama